Studentermedhjælper.

Marketing-talent og PA.

Vi søger en studentermedhjælper med flair for marketing, kommunikation og organisatorisk arbejde.


Vil du bruge din tid og dine evner på at gøre mest muligt godt i verden? Og hjælpe med at sprede kendskabet til effektiv velgørenhed i Danmark?


Vi tilbyder en enestående mulighed for at arbejde i en voksende organisation, der hver dag bidrager til at forbedre vilkårene for nogle af verdens fattigste mennesker. 


Giv Effektivt er en donations-platform og oplysningsorganisation, der bruger forskning og evidens til at finde de velgørenhedstiltag, der kan redde eller forbedre flest liv per doneret krone. Og vi sender 100% af vores indsamlede midler direkte videre til vores anbefalede formål. 


Vi adskiller os fra langt de fleste velgørenhedsorganisationer ved:


  • At vi ikke benytter os af mainstream indsamlingsmetoder, såsom face-to-face og telemarketing.


  • At vi tiltaler et meget rationelt, effektmaksimerende og faktuelt publikum, der primært går op i at støtte, hvad der faktisk virker - uden at det nødvendigvis er de tiltag, der kan fortælle de bedste følelsesmæssige historier. 


Som studentermedhjælper hos os får du brugbar erhvervserfaring inden for kommunikation, filantropi, fundraising og digital administration – og et meningsfuldt arbejde med stor fleksibilitet og frihed under ansvar. 

Vi søger en studentermedhjælper med flair for marketing, kommunikation og organisatorisk arbejde.


Vil du bruge din tid og dine evner på at gøre mest muligt godt i verden? Og hjælpe med at sprede kendskabet til effektiv velgørenhed i Danmark?


Vi tilbyder en enestående mulighed for at arbejde i en voksende organisation, der hver dag bidrager til at forbedre vilkårene for nogle af verdens fattigste mennesker. 


Giv Effektivt er en donations-platform og oplysningsorganisation, der bruger forskning og evidens til at finde de velgørenhedstiltag, der kan redde eller forbedre flest liv per doneret krone. Og vi sender 100% af vores indsamlede midler direkte videre til vores anbefalede formål. 


Vi adskiller os fra langt de fleste velgørenhedsorganisationer ved:


  • At vi ikke benytter os af mainstream indsamlingsmetoder, såsom face-to-face og telemarketing.


  • At vi tiltaler et meget rationelt, effektmaksimerende og faktuelt publikum, der primært går op i at støtte, hvad der faktisk virker - uden at det nødvendigvis er de tiltag, der kan fortælle de bedste følelsesmæssige historier. 


Som studentermedhjælper hos os får du brugbar erhvervserfaring inden for kommunikation, filantropi, fundraising og digital administration – og et meningsfuldt arbejde med stor fleksibilitet og frihed under ansvar. 

Hvad skal du lave?


Dit primære ansvar er organisatorisk og at bidrage til at øge kendskabet til Giv Effektivt gennem effektiv kommunikation på forskellige medier. Derudover vil du bistå vores direktør i almindelige administrative/organisatoriske opgaver på ad hoc basis, herunder besvarelse af mails, opdatering af vores hjemmeside, oversættelse og publicering af relevante artikler, oprydning og strukturering af vores Google Drive og andre interne samarbejdssystemer/softwares, mm. 


Du vil også få mulighed for at få indflydelse på vores markedsførings- og indsamlingsstrategi - og potentielt drive dine egne projekter. Vi vil meget gerne høre dine gode idéer til, hvordan vi kan øge kendskabet til vores organisation og skabe endnu mere opmærksomhed omkring effektiv velgørenhed. 

Du vil få adgang til vores sociale medier og blive introduceret til de systemer og softwares, vi benytter os af, herunder Brevo, Sanity, Mailersend, Canva, m.fl.


Dine opgaver og ansvarsområder vil være:


  • Kommunikation: Gennem nyhedsbreve, sociale medier og andre indsamlingskampagner + mulige bidrag til kronikker og andre skriftlige indslag i større danske medier. 


  • Sociale medier: Generel vedligeholdelse og optimering af Giv Effektivts sociale medier (LinkedIn, Facebook og Instagram).


  • Organisering og strukturering af vores samarbejdsplatforme, herunder Google Drive, Canva og andre programmer.


  • Diverse ad hoc og PA-opgaver for vores direktør, herunder udarbejdelse af fondsansøgninger, besvarelse af mails, mm. 


  • Events: Planlægning og afholdelse af events (muligvis i samarbejde med Effective Altruism Denmark). 


  • Frivillige: Koordinering mellem frivillige og opfølgning på opgaver. 

Hvad skal du lave?


Dit primære ansvar er organisatorisk og at bidrage til at øge kendskabet til Giv Effektivt gennem effektiv kommunikation på forskellige medier. Derudover vil du bistå vores direktør i almindelige administrative/organisatoriske opgaver på ad hoc basis, herunder besvarelse af mails, opdatering af vores hjemmeside, oversættelse og publicering af relevante artikler, oprydning og strukturering af vores Google Drive og andre interne samarbejdssystemer/softwares, mm. 


Du vil også få mulighed for at få indflydelse på vores markedsførings- og indsamlingsstrategi - og potentielt drive dine egne projekter. Vi vil meget gerne høre dine gode idéer til, hvordan vi kan øge kendskabet til vores organisation og skabe endnu mere opmærksomhed omkring effektiv velgørenhed. 

Du vil få adgang til vores sociale medier og blive introduceret til de systemer og softwares, vi benytter os af, herunder Brevo, Sanity, Mailersend, Canva, m.fl.


Dine opgaver og ansvarsområder vil være:


  • Kommunikation: Gennem nyhedsbreve, sociale medier og andre indsamlingskampagner + mulige bidrag til kronikker og andre skriftlige indslag i større danske medier. 


  • Sociale medier: Generel vedligeholdelse og optimering af Giv Effektivts sociale medier (LinkedIn, Facebook og Instagram).


  • Organisering og strukturering af vores samarbejdsplatforme, herunder Google Drive, Canva og andre programmer.


  • Diverse ad hoc og PA-opgaver for vores direktør, herunder udarbejdelse af fondsansøgninger, besvarelse af mails, mm. 


  • Events: Planlægning og afholdelse af events (muligvis i samarbejde med Effective Altruism Denmark). 


  • Frivillige: Koordinering mellem frivillige og opfølgning på opgaver. 

Hvem er du?


  • Du er i gang med en relevant uddannelse og har gerne mindst 1,5 års studietid tilbage: 


    • Vi er åbne over for din uddannelsesretning, men ser gerne, at du studerer f.eks. medievidenskab, kommunikation, markedsføring, erhvervsøkonomi eller lignende.


  • Du besidder en høj grad af autonomi, er initiativrig og har mange gode idéer, som du er i stand til at teste og føre ud i livet fra A-Z.


  • Du er dygtig til at kommunikere (særligt på skrift).


  • Du er god til at koordinere og planlægge dine og andres arbejdsopgaver.


  • Du er struktureret, grundig og løsningsorienteret.  


  • Du har en god sans for at lære nye IT/software-systemer. 


Vi tilbyder dig:


  • Et selvstændigt, meningsfuldt og udviklende studiejob, hvor du bliver en betydelig del af en organisation, der gør en markant forskel i verden og er i rivende vækst.   


  • En stilling, hvor vi har øje for, hvilke kompetencer, du gerne vil udvikle, og gerne vil hjælpe dig med at skærpe din professionelle profil.


  • Relevant og generaliserbar erfaring med kommunikation, fundraising, administration og unik indsigt i effektiv filantropi.

Hvem er du?


  • Du er i gang med en relevant uddannelse og har gerne mindst 1,5 års studietid tilbage: 


    • Vi er åbne over for din uddannelsesretning, men ser gerne, at du studerer f.eks. medievidenskab, kommunikation, markedsføring, erhvervsøkonomi eller lignende.


  • Du besidder en høj grad af autonomi, er initiativrig og har mange gode idéer, som du er i stand til at teste og føre ud i livet fra A-Z.


  • Du er dygtig til at kommunikere (særligt på skrift).


  • Du er god til at koordinere og planlægge dine og andres arbejdsopgaver.


  • Du er struktureret, grundig og løsningsorienteret.  


  • Du har en god sans for at lære nye IT/software-systemer. 


Vi tilbyder dig:


  • Et selvstændigt, meningsfuldt og udviklende studiejob, hvor du bliver en betydelig del af en organisation, der gør en markant forskel i verden og er i rivende vækst.   


  • En stilling, hvor vi har øje for, hvilke kompetencer, du gerne vil udvikle, og gerne vil hjælpe dig med at skærpe din professionelle profil.


  • Relevant og generaliserbar erfaring med kommunikation, fundraising, administration og unik indsigt i effektiv filantropi.

Rekrutteringsproces


  1. Send dit CV og din motiverede ansøgning til info@giveffektivt.dk.

  2. Hvis du kommer igennem den første screening, vil du blive inviteret til at udføre en tidsbegrænset online test på et par timer, som har til hensigt at simulere nogle af de typiske opgaver, du ville skulle lave hos os (og giver samtidig os et indblik i din måde at tænke og arbejde på). 

    1. Vi vil gøre vores bedst for at respektere din tid, men gør opmærksom på, at vi desværre ikke kan tilbyde dig kompensation for den arbejdstid, du lægger i denne.

  3. Baseret på dine testresultater vil vi invitere dig til samtale, hvilket vil foregå på Vesterbrogade 149. 

Rekrutteringsproces


  1. Send dit CV og din motiverede ansøgning til info@giveffektivt.dk.

  2. Hvis du kommer igennem den første screening, vil du blive inviteret til at udføre en tidsbegrænset online test på et par timer, som har til hensigt at simulere nogle af de typiske opgaver, du ville skulle lave hos os (og giver samtidig os et indblik i din måde at tænke og arbejde på). 

    1. Vi vil gøre vores bedst for at respektere din tid, men gør opmærksom på, at vi desværre ikke kan tilbyde dig kompensation for den arbejdstid, du lægger i denne.

  3. Baseret på dine testresultater vil vi invitere dig til samtale, hvilket vil foregå på Vesterbrogade 149. 

Ansættelsesvilkår


Vi ønsker at ansætte en studentermedhjælper, der kan starte hos os tidligst d. 1. september og senest d. 1. oktober 2025.


Ansættelsen er i en studentermedhjælper-stilling, og arbejdsopgaverne er primært af administrativ og kommunikativ karakter. Stillingen er omfattet af funktionærloven.


Arbejdstiden udgør gennemsnitligt 10 timer om ugen, og timelønnen er 130 kr. Arbejdstiden er fleksibel og tilrettelægges i samarbejde med din leder, så den passer til dit skoleskema og dine eksamensperioder. Arbejdsplanen aftales typisk med minimum 3 dages varsel.


Du har mulighed for at arbejde hjemmefra og vil eventuelt (efter aftale) have adgang til et fælleskontor på Vesterbrogade 149, hvor din leder vil være noget af tiden.


Løn- og ansættelsesforhold følger gældende regler i funktionærloven og ferieloven, herunder ferieberettigelse og ret til løn under sygdom.


Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Ulrik Johnsen på mail ulrik@giveffektivt.dk.


Ansøgningsfristen er d. 10. september kl. 23.59. 

Ansættelsesvilkår


Vi ønsker at ansætte en studentermedhjælper, der kan starte hos os tidligst d. 1. september og senest d. 1. oktober 2025.


Ansættelsen er i en studentermedhjælper-stilling, og arbejdsopgaverne er primært af administrativ og kommunikativ karakter. Stillingen er omfattet af funktionærloven.


Arbejdstiden udgør gennemsnitligt 10 timer om ugen, og timelønnen er 130 kr. Arbejdstiden er fleksibel og tilrettelægges i samarbejde med din leder, så den passer til dit skoleskema og dine eksamensperioder. Arbejdsplanen aftales typisk med minimum 3 dages varsel.


Du har mulighed for at arbejde hjemmefra og vil eventuelt (efter aftale) have adgang til et fælleskontor på Vesterbrogade 149, hvor din leder vil være noget af tiden.


Løn- og ansættelsesforhold følger gældende regler i funktionærloven og ferieloven, herunder ferieberettigelse og ret til løn under sygdom.


Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Ulrik Johnsen på mail ulrik@giveffektivt.dk.


Ansøgningsfristen er d. 10. september kl. 23.59.